باشگاه سپاهان و فدراسیون فوتبال هم پس از نساجی مازندران و تراکتور رسیدن امیر قلعه‌نویی به امتیاز هزار و دو را تبریک گفت.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سخنگوی صنعت برق از رشد ۴ هزار مگاواتی (۵.۷ درصدی) مصرف برق نسبت به سال گذشته خبر داد.
مرکز پژوهش‌های مجلس اعلام کرد: تا پایان اسفند ۱۴۰۱ زیان دو خودروساز مجموعا به بیش از ۱۳۰ هزار میلیارد تومان رسید.
بر اساس اعلام گزارش‌های مرکز ملی راهبری شبکه برق کشور، میزان تقاضای مصرف برق به نصاب جدید ۷۲ هزارو ۷۰۰ مگاوات رسید.
بر اساس آخرین گزارش ارسالی شرکت مدیریت شبکه برق ایران، مصرف برق کشور در روز گذشته به ۷۱ هزار و ۹۸۷ مگاوات رسید.
مدیر عامل شرکت مدیریت شبکه برق ایران جدیدترین رکورد نیاز مصرف برق در کشور را با نصاب ۶۹ هزار و ۹۵۱ مگاوات اعلام کرد.
بلیت دیدارهای اینتر برابر بنفیکا، یوونتوس و لاتزیو به صورت کامل به فروش رسیده تا این تیم رکوردی جذاب را به ثبت برساند.
شاخص کل بورس اوراق بهادار با افزایش ۲۱۱۱۷ واحدی معادل ۰.۹۴ درصد، به رکورد جدید ۲ میلیون و ۲۷۵ هزار و ۶۴ واحد رسید. آیا فردا شاهد رکورد‌های جدید خواهیم بود؟
ماکس فرستاپن با پیروزی در گرندپری استرالیا به رکورد راننده افسانه‌ای برزیلی رسید.
مصرف آب پایتخت‌نشینان در روزهای پایانی هفته در اسفندماه به مرز ۵۲ هزار و ۵۰۰ لیتر در ثانیه رسیده، این میزان مصرف هم‌اندازه اوج مصرف لحظه‌ای آب در روزهای گرم سال است.
اهواز - در جریان بارگیری ریلی ۱۹۸ دستگاه واگن حامل کالاهای اساسی در مجتمع بندری امام خمینی (ره)، ضمن حمل و ارسال ۱۰ هزار و ۷۰۹ تن در یک شبانه روز، رکورد جدیدی در این زمینه به ثبت رسید.
رئیس مرکز شرکت‌ها و مؤسسات دانش بنیان معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان ریاست جمهوری گفت: تعداد شرکتهای دانش بنیان به ۸ هزار و ۱۲ رسید.
مدیرعامل شرکت بهره‌برداری مترو تهران و حومه گفت: در پایان آذر ۱۴۰۱ تعداد سفرهای انجام شده با مترو تهران به رقم ۱۰ میلیارد و ۶۵۶ میلیون ۱۸۹ هزار و ۱۲۴ سفر رسید.
مدیرعامل شرکت بهره‌برداری مترو تهران و حومه گفت: در پایان آذر ۱۴۰۱ تعداد سفرهای انجام شده با متروی تهران به رقم ۱۰ میلیارد و ۶۵۶ میلیون ۱۸۹ هزار و ۱۲۴ سفر رسید.
لبران جیمز در شب شکست میلیمتری لیکرز موفق شد خودش را بیش از پیش به رکورد تاریخی عبدالجبار نزدیک کند.
در حالی که روز گذشته به غیرمنتظره اعلام  نرخ اسکناس در سایت بازار متشکل ارزی حذف شد، حال بررسی‌ها نشان می‌دهد قیمت دلار توافقی به چهل و یک هزار تومان رسیده است.
قیمت دلار در بازار غیر رسمی لبنان با ثبت رکورد تازه به حدود ۴۷ هزار لیره رسید.
فرانسه این بار و در شرایطی که از ایتالیا پیش افتاده بود، در نهایت و در ضربات پنالتی بازی را به این تیم واگذار گرد. تنها گل این تیم را زین الدین زیدان در دقایق ابتدایی و از روی نقطه پنالتی به ثمر رساند و در نهایت همین بازیکن بود که با اخراج در اوقات اضافی، اصلی ترین عامل شکست فرانسه در ضربات پنالتی لقب گرفت.
پنج بازیکن فرانسوی و یکی از بازیکنان کرواسی، گلزنان فرانسه در فینال های جام جهانی لقب گرفته اند.
کرواسی امشب این فرصت را دارد که با شکست آرژانتین به یک رکورد خاص دست پیدا کند؛ رکوردی که تا این لحظه تنها آلمان‌ها در کارنامه‌شان دارند.
جدیدترین گزارش‌ از شاخص‌های پولی نشان می‌دهد از ابتدای سال تا پایان مهرماه، پایه پولی با روند صعودی همراه بوده و در پایان هفتمین ماه سال به بیش از ۷۱۲ هزار میلیارد تومان رسیده است. رکوردی که در کنار ضریب فزاینده، تاثیر مهمی در حجم نقدینگی خواهد داشت.
قیمت دلار توافقی در معاملات امروز با افزایش نرخ به کانال تاریخی ۳۴ هزار تومان رسیده است.
کریم بنزما، ستاره رئال مادرید، می‌گوید نزدیک شدن به رکورد کریستیانو رونالدو برایش دلگرم کننده است ما می‌داند رسیدن به آن غیرممکن است.
باشگاه سپاهان هم پس از نساجی مازندران و تراکتور رسیدن امیر قلعه‌نویی به امتیاز هزار و دو را تبریک گفت.
امسال مصرف برق به بیش از ۶۸ هزار مگاوات رسید و این یک رکورد شکنی محسوب می شود؛ رکورد شکنی که میتواند در صورت ادامه دار بودن وضعیت اقتصاد کشور را تحت الشعاع قرار دهد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ